Dieselpartikelfilterrens

Dieselpartikelfilterrens

Ved hjælp af JLM DPF Cleaner, er det muligt på enkelt vis, at forebygge og afhjælpe tilstoppede dieselpartikelfiltre.

JLM dieselpartikelfilterrens.

 

Er skaden sket, og regenereringslampen tændt, kan problemet stadig afhjælpes med en dieselpartikelfilterrens fra JLM.

 

JLM DPF Cleaner er velegnet til alle typer dieselpartikelfiltre, tilføjes til dieseltanken ved hvert serviceeftersyn, for at give DPF den maksimale rensekraft.

Den kan også tilføjes tanken, for at rengøre blokerede filtre ( 1. niveaus advarselslys ) og aktiverer den fulde filterregenering i vanskelige kørselscyklusser ( dvs. bykørsel ).

 

Se også 2 kunders erfaring med produktet nederst her på siden.

 

375 ml. 225,00 kr. incl. moms.

 

Køb knap

 

Læs også om Diesel Extreme Clean.

 

Læs også om DPF Regen Plus.

 

Læs også om DPF Cleaning Flushfluid og Toolkit.

 

Anvendelse:

Tilføj 375 ml. JLM DPF Cleaner til 60 liter diesel, før eller efter påfyldning.

Regelmæssig brug giver de bedste resultater.

 

Produktoplysninger:

Sikrer filtersystemets langtidsholdbarhed

Muliggør passiv regeneration inden for et større temperaturområde

Forhindrer ukontrolleret regeneration, der ellers kan skade filterunderlaget

Holder uforudsete vedligeholdelsesomkostninger nede

Se test!

JLM har i samarbejde med deres engelske forhandler, lavet tests på 4 biler.

Alle 4 biler havde DPF problemer, som blev løst, ved hjælp af tilsætning af 375 ml JLM renseadditiv.

Bilerne kørte alle i omegnen af 500 km, med produktet tilsat.

 


TEST 1:


Chevrolet Captiva 2.0 liter.
Årgang 2008.
Kørt 75680 km. Før behandling med dieselpartikelfilter rens:

Tomgang: 800 omdr. modtrykssensor

2000 omdr. modtrykssensor

4000 omdr. modtrykssensor

4 kpa

17 kpa

47 kpa

  Voltage .66

Voltage .97

Voltage .1.47

 

Aktion: påfyldning af 375 ml. JLM DPF Cleaner i tanken.

Bil checked efter kørsel med en fuld tank:

 

Tomgang: 800 omdr. modtrykssensor

2000 omdr. modtrykssensor

4000 omdr. modtrykssensor

0 kpa

0 kpa

0 kpa

  Voltage .49

Voltage .49

Voltage .49-50

 

 


TEST 2:
 

VW Passat 2.0 liter, motor kode BMR.
Årgang 2008.Kørt 69744 km. Ejer: Lokal doktor, med meget langsom bykørsel. Bilen blev præsenteret med regeneringslampen tændt og bilen havde kørt i nødprogram de sidste 90 km. Aktion: Rørene blev fjernet fra dieselpartikelfilter tryksensoren, for at stoppe bilen i at kalde på regenerering. 375 ml. JLM renseadditiv blev tilsat fuld tank, og ejeren sendt ud på vejene.at have brugt en fuld tank, blev tryksensorene sat på igen, og følgende data aflæst:

Tomgang: 800 omdr. modtrykssensor

2000 omdr. modtrykssensor

4000 omdr. modtrykssensor

2 kpa

4 kpa

8 kpa

 

Sodindholdet var nu på 9,6 %

Bilen havde haft en historie med regenereringslys alarm ofte.

 


TEST 3:
 

Alfa Romeo 157, 2.4 JTD

Årgang 2008.
Kørt 50468 kmBesked på panelet: DPF fuld. Var ikke i stand til at indsamle oplysninger, fejl på diagnose stik, muligvis grundet slid på bilen. Aktion: 375 ml. renseadditiv tilsat fuld tank. Efter 336 km rapporterede kunden tilbage, at beskeden om fuld DPF var væk. Efter en fuld tank var brugt, lykkes det at få kontakt med bilens ECU.


Tomgang: 

800 omdr. modtrykssensor
2000 omdr. modtrykssensor
4000 omdr. modtrykssensor

2 kpa
12 kpa
31 kpa

TEST 4:
Volvo V70
Årgang 2008. Kørt 39200 kmRegeneringslampen tændt, og advarselsbesked: Sidste regenerering 310 km. Aktion: 375 ml JLM renseadditiv tilsat fuld tank. Bilen checked efter kørsel med fuld tank. De eneste data der kunne læses, var at DPF filter kun var 13 % fyldt, samt at advarselslampen var slukket, og der var ingen advarselsbesked længere.

Nedenfor kan du læse to udvalgte kundereferencer:

 

Hej!

Udskiftning af 3 trykudligningsslanger – før og efter filtret – pris 1.700 kr. alt incl. – derefter en flaske JML til 60 l. diesel, efter 55 km. motorvejskørsel i 4. gear slukker begge advarselslamper – efter nu ca. 800 km. stadig ingen tændte advarselslamper. Men der var godt nok en udpræget stank af afbrændt filter de første kilometer

Suzuki Grand Vitara 1.9 DDIS/2006 – 126.000 km. Kørsel mellem byggepladser i København, d.v.s. udpræget bykørsel.

Ved meget bykørsel skal filteret have lidt hjælp til rensning.

Mvh Allan

 

 

 

 

I vores Peugeot 307 HDI begyndte motorlampen at lyse og den skrev at det var galt med partikelfilteret og at det skulle skiftes. Den tabte sin motorkraft og vi kunne i 2. gear ikke køre mere end 30 km/t og i 5. gear kunne vi ikke få farten op på mere end 130 km/t. Et partikelfilter er temmelig dyrt, så vi ville prøve noget før vi evt. besluttede os for at skifte dette. Vi købte 1 flaske Diesel partikelfilter rens (100 ml.) svarende til 60 liter diesel. De første 200 km. gik motorlampen skiftevis ud og tændte igen alt i mens at motorkraften i bilen kom og gik alt afhængig af om lampen lyste eller ej. Nu har vi kørt godt 400 km og de sidste 200 km har den ikke lyst eller skrevet noget om at partikelfilteret skulle skiftes, så vi er udelukkende rigtig godt tilfreds med produktet og vores bil trækker nu normalt igen. Vi kan varmt anbefale produktet.

Karina Clemmensen

     

     Kan også købes i fysisk butik her: Refi Autodele – Frederiksborgvej 92, 2400 KBH NV. Tlf: 35835511

 

 

Kontakt os for mængde- og rabataftaler.
Telefonnr.: +4586818143 E-mail: mail@weboil.dk